شهید مصطفی احمدی روشن

 علاقه شدید به امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه

 

شهید علاقه شدید به امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه داشت. علاقه فوق العاده زیاد. ما مشکلمان این است که فکر می‌کنیم امام زمان قراره، ده سال، بیست سال، پنجاه سال دیگر بیاید. انگار هنوز باور نکردیم امام زمانمان را،

اما مصطفی این طور نبود، این عشق شدیدش به امام زمان باعث می‌شد که با انگیزه و فشرده کار کند و سختی‌ها را تحمل کند. دعای فرج را هم خیلی دوست داشت.

 

 فردی هدف‌گرا

 

مصطفی این طور نبود که هیئتی‌وار کار کند. هدف داشت، نقشـه راه طراحی می کرد، استـراتژیـک فـکر می‌کرد و با فکر و تدبیـر کار را پیش می‌برد.

اگر چیزی به فکرش می‌رسید که درست است و باید گفته شـود و از این نتیجـه‌ای حاصـل می‌شود، از مطـرح کردن و بحث کردن و احتجاج درباره فـکرش کوتـاه نمی‌آمد.

خیلی نتیـجه‌گــرا بود. مصطفی حرف حق و ایــده خوب را خوب بیان و مطرح می‌کرد و به همان خوبی نتیجه می‌گرفت. برای همیـن است که می‌گویم مدام می‌جنگید و می‌آمد بالاتر قرار می‌گرفت.

 

علاقمندی و پشتکار

 

یکی از همکاران شهید احمدی روشن درباره علاقمندی و پشتــکار وی به خصوص در دوران تعلیق عنوان می‌گوید:

مصطفی خودش تعریف می‌کرد که تمــام دوران تعلیق به شدت فعال بودم حتی خیلی فعال‌تر از دورانی که تعلیق را شکسته بودند، چرا که می‌دانستم یک روزی باید این تعلیقات برداشته شود، آن روز نظام نیاز دارد و زمانی هم برای تعلیق از ما گرفته شده، پس نظام باید بقدری سریع جلــو رود و به این فناوری برسد که این فرصتی که از ما گرفته شده، جبـران شود.

بنابراین من باید ۱۰ برابر کار کنم، من باید خودم را تجهیز به دانش فنی کنم و به شـدت مطالعه کنم تا خودم را کاملا آماده کنم بعد از اینکه تعلیق برداشته شد کمــک کنم کــار سرعت پیدا کند، کمک کنم مسیر کوتاه‌تر شود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *