کتاب شکر شکر

مذاق جانش به تلخی غم شود ایمن

کسی که شکر شکر که تو در دهان گیرد

 

انسان در این عصر بیش از هر زمان دیگری به سپاس‌گزاری نیازمند است زیرا نسبت به گذشتگان از نعمات مادی و معنوی بیشتری بهره‌مند است. از آنجا که بشر فطرتاً خواهان پایداری و ماندگاری نعمات است آرامشی مداوم و همیشگی می‌طلبد باید شکرگزاری را به عنوان تنها راه حفظ و افزایش نعمات بشناسد و به آن پناه ببرد. قرآن و روایات نیز بر این مطلب صحّه می‌گذارند و آن را تأیید می‌کنند.

این کتاب از مجموعه سخنرانی‌های استاد گرانقدر سرکار خانم زهره بروجردی در ارتباط با «موضوع شکر» تهیه شده است. در این کتاب تنها به قطره‌ای از دریای بیکران نعمت الهی شکر اشاره می‌شود.

امید که به این وسیله امکان شکر برای هر یک از ما فراهم آید و بتوانیم از راهکارهای قرآن و روایات در این زمینه بهره‌مند شویم و در زمره‌ی شاکران جای گیریم تا ذکر «الحمدلله رب العالمین» قولاً و عملاً در زندگی یکایک ما جریان یابند، باشد که درپایی از سپاسگزار‌ترین مخلوق این عالم امکان، وجود مقدس حضرت بقیه الله الاعظم عجل‌الله‌تعالی‌فرجه بیابیم و از حضرت درخواست کنیم دستان مبارکشان را برای شاکر شدن هر چه بیشتر ما به دعا بلند کنند تا با دعای ایشان نام ما نیز در زمره‌ی سپاسگزاران عالم ثبت و ضبط گردد ان شاءالله.

 

جهت تهیه این کتاب

با موسسه علمیه السطان علی بن موسی الرضا علیه‌السلام تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: ۲۲۵۵۷۰۹۲

 

 

شکر-شکر- تالیفات استاد زهره بروجردی - موسسه علمیه السطان علی بن موسی الرضا ع

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *