توسل خاص به حضرت ولی عصر (عج)

دستور توسل خاص به حضرت ولی عصر (عج)

 

جناب حجةالاسلام و المسلمین آقای حاج سید حسین هاشمی نژاد نقل کردند:
روزی یکی از دوستان طلبه ام برای حاجت بسیار مهمی به من مراجعه کرد و پس از بیان حاجتش تقاضا نمود تا با هم خدمت آقای مجتهدی برویم و از ایشان کمک بگیریم.

بنده که تشخیص دادم حاجت او واقعاً سرنوشت ساز است، در خواستش را پذیرفتم و با هم به منزل آقای مجتهدی رفتیم.

ایشان با این که کسالت داشتند بزرگواری کردند و ما را پذیرفتند.
پس از این که قضیه را خدمتشان عرض کردیم، به دوست طلبه‌ام فرمودند: شما به مسجد جمکران مشرف شوید و نماز حضرت را بخوانید و ثوابش را به روح منوّره ی مادر بزرگوارشان بی بی نرجس خاتون علیها‌السلام هدیه کنید. و پس از پایان صلوات هایی که در سجده بعد از نماز گفته می شود، رو به قبله بنشینید و سیصد و سیزده مرتبه «یا حجّة الله» بگویید. سپس به حضرت نرجس خاتون علیها السلام عرض کنید:«شما به فرزند عزیزتان امام عصر علیه السلام بگویید مشکل مرا رفع کنند.» چون احسان و اکرام والدین واجب است، حتماً حضرت عنایت می‌فرمایند.

پس از این که بیانات حضرت آقای مجتهدی تمام شد، از خدمتشان مرخص شدیم. عصر همان روز دوستم به مسجد جمکران مشرف شد و به همان صورت که آقای مجتهدی فرموده بودند اعمال را انجام داد.

او فردای آن روز به سراغم آمد و گفت: به عنایت آقا امام زمان علیه‌السلام آن مشکل بزرگ، به راحتی حل شد!

از آن زمان تاکنون حدود بیست سال می گذرد و بارها خودم و هر کس را که به این دستور و توسل واداشته ام، به لطف حضرت، حاجت‌روا دیده ام.[1]

امید است در این عصر غیبت که زمان پریشانی و غم و ابتلاست، دوستان امام زمان علیه السلام با توسل به حضرتش مخصوصاً توسلی که حضرت آقای مجتهدی به آن امر فرمودند دردهای خویش را درمان کرده و خود را از مهلکه ها نجات دهند.

 

 


[1] لاله ای از ملکوت، ج ۳ ، ص ۲۰۱

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *